EnerKey

Asiakastiedon ja CRM-järjestelmien kokonaisvaltainen hyödyntäminen

EnerKey (entinen Enegia) on energiatehokkuuden ja energiajohtamisen
palveluita tarjoava kotimainen yritys. Olemme auttaneet EnerKeytä yhdistämään, yhdenmukaistamaan ja yksinkertaistamaan liiketoiminnan prosesseja ja järjestelmiä yritysoston jälkeisessä tilanteessa.

  • Ydintiedon perusprosessien kehittäminen ja käyttöönotto; ydintiedon määrittely ja päällekkäisyyksien poistaminen
  • Tietomigraation toteutus ja metadatan lisääminen asiakirjahallintajärjestelmään
  • CRM-järjestelmän hyödyntämisen kehittäminen, tukemaan
    kokonaisprosessia asiakashankinnasta aina tilaushallintaan asti
  • Asiakas- ja toimipaikkatietojen (yksi-moneen-suhde) jäsentäminen
    ja käsittelyn automatisointi asiakastietojärjestelmissä

www.enerkey.com/fi


1 000 000
Siirrettyä tietuetta
100 000
Asiakirjahallinnan tiedostoa
35 000
Yhdistettyä asiakastieota
9
Toteutuksen asiakasarvosana


Määritä

  • Olemassa olevien asiakastieto-järjestelmien ja niiden sisältämän asiakas-tiedon läpikäynti
  • Myynnistä-tilaukseen kokonaisprosessissa käytössä olevien työkalujen ja niillä suoritettavien toimintojen kartoittaminen

Kuvaa

  • Liiketoiminnan asiakastietoon kohdistuvien tarpeiden kuvaaminen ja jäsentäminen
  • Liiketoiminnan prosessien asettamien vaatimusten määrittely siirrettävälle asiakastiedolle

Toteuta

  • Ohjelmistorobotiikan luominen ja määrittely suurten tietomäärien siirtämiseksi, robotiikan valvonta varsinaisessa migraatiossa
  • Toiminnallisuuksien luominen asiakaskohtaisen tilauksen monistamiseksi useita toimipaikkoja koskevaksi toimitusprosessiksi

Varmista

  • Tilauksesta toimitukseen -kokonaisprosessin toiminnan varmistaminen
  • Prosessiomistajien
    ja pääkäyttäjien kouluttaminen uuteen järjestelmään
  • Tarpeettomien järjestelmien hallittu alasajo ja relevanttien tietojen tuominen uuteen ympäristöön